Як замовити.
1. За телефоном: (097) 728-66-63
При замовленні, повідомте менеджеру артикул обраного товару.
2. В інтернет-магазині використовуючи “Кошик” і контактну форму.
- Вибрав товар, що сподобався, помістіть його в “Корзину”, натиснувши на кнопку зеленого кольору “В кошик”.
- Коли </ span> вибір товарів закінчений, перейдіть в “Корзину” (у правому верхньому куті), і заповніть контактну форму.
- У контактної формі необхідно вказати Ім’я та Контактний телефон – ОБОВ’ЯЗКОВО, інші поля заповнюються – за бажанням.
- Після оформлення замовлення через “Корзину”, з Вами зв’яжеться наш менеджер.
Розрахунок.
1. Готівкою – провадитись при отриманні товару за адресою доставки (тільки для Києва) або при самовивезенні з нашого магазину за адресою: Київ, проспект Степана Бандери 8 корпус 16 (обов’язково погодьте з менеджером). Оплата провадиться виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.
2. Переказ на картку Приват Банку – Ви можете сплатити товар через систему «Приват24», через відділення «Приват банку» або термінал «Приват банку».
- 3. Накладений платіж – замовте світильник, що сподобався, і оплатите його при отриманні. Деталі узгоджуються з менеджером під час замовлення.
Доставка.
На всі світильники, куплені в нашому інтернет-магазині «rainbow.org.ua», діє гарантія 6 місяців, з дати покупки.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня покупки за умови що:
– товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
– немає подряпин, потертостей, відколів і слідів використання;
– не вносились зміни в кострукцію світильника і є в наявності документи, що підтверджують факт покупки;
– обмін і повернення проводиться після діагностики, перевірки та висновку сервісного центру і підтвердження достовірності товару, заявленого в товарному чеку.
– ВАЖЛИВО! При отриманні, завжди перевіряйте товар на відділенні Нової пошти на відсутність механічних пошкоджень. Підписавши декларацію Нової пошти, ви автоматично погоджуєтеся з тим, що товар отримали без будь-яких механічних пошкоджень, відколів, подряпин, дефектів.
Сервісний центр може відмовити в поверненні або обміні світильника в 14 днів і гарантійному ремонті якщо:
– є механічні або інші пошкодження, які виникли в наслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
– були проведені несанкціоновані зміни в конструкції світильника
Повернення, обмін або доставка в сервісний центр здійснюються через компанію “НОВА ПОШТА”:
– всі витрати, пов’язані з доставкою товару в наш сервісний центр, оплачує покупець;
– обмін або повернення товару протягом 14 днів, оплачує покупець;
– після отримання ми зв’яжемося з Вами для уточнення причини відправки.