Розрахунок та доставка

Як замовити.

1. За телефоном: (097) 728-66-63

При замовленні, повідомте менеджеру артикул обраного товару.

2. В інтернет-магазині використовуючи “Кошик” і контактну форму.

  • Вибрав товар, що сподобався, помістіть його в “Корзину”, натиснувши на кнопку зеленого кольору “В кошик”.
  • Коли </ span> вибір товарів закінчений, перейдіть в “Корзину” (у правому верхньому куті), і заповніть контактну форму.
  • У контактної формі необхідно вказати Ім’я та Контактний телефон – ОБОВ’ЯЗКОВО, інші поля заповнюються – за бажанням.
  • Після оформлення замовлення через “Корзину”, з Вами зв’яжеться наш менеджер.

Розрахунок.

1. Готівкоюпровадитись при отриманні товару за адресою доставки (тільки для Києва) або при самовивезенні з нашого магазину за адресою: Київ, проспект Степана Бандери 8 корпус 16 (обов’язково погодьте з менеджером). Оплата провадиться виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

2. Переказ на картку Приват Банку – Ви можете сплатити товар через систему «Приват24», через відділення «Приват банку» або термінал «Приват банку».

 3. Накладений платіж – замовте світильник, що сподобався, і оплатите його при отриманні. Деталі узгоджуються з менеджером під час замовлення.

 

Доставка.

1. Доставка по Києвубезкоштовно, при замовленні від 8000 грн.Самовивіз, або відправлення кур’єрською службою (передплата – 20%).
2. Доставка по містах України – Нова пошта або Інтайм. Вартість доставки замовлень розраховується виходячи з тарифів перевізника. Доставку сплачує Покупець. Усі деталі обговорюються з менеджером під час замовлення.
3.Самовивіз – забрати замовлення Ви зможете у нашому пункті видачі за адресою: Київ, проспект Степана Бандери 8 корпус 16. Час відвідування обговорюється з менеджером під час замовлення.
Приємних покупок!
Умови повернення.

На всі світильники, куплені в нашому інтернет-магазині «rainbow.org.ua», діє гарантія 6 місяців, з дати покупки.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня покупки за умови що:

– товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

– немає подряпин, потертостей, відколів і слідів використання;

– не вносились зміни в кострукцію світильника і є в наявності документи, що підтверджують факт покупки;

– обмін і повернення проводиться після діагностики, перевірки та висновку сервісного центру і підтвердження достовірності товару, заявленого в товарному чеку.

– ВАЖЛИВО! При отриманні, завжди перевіряйте товар на відділенні Нової пошти на відсутність механічних пошкоджень. Підписавши декларацію Нової пошти, ви автоматично погоджуєтеся з тим, що товар отримали без будь-яких механічних пошкоджень, відколів, подряпин, дефектів.

Сервісний центр може відмовити в поверненні або обміні світильника в 14 днів і гарантійному ремонті якщо:

– є механічні або інші пошкодження, які виникли в наслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

– були проведені несанкціоновані зміни в конструкції світильника

Повернення, обмін або доставка в сервісний центр здійснюються через компанію “НОВА ПОШТА”:

– всі витрати, пов’язані з доставкою товару в наш сервісний центр, оплачує покупець;

– обмін або повернення товару протягом 14 днів, оплачує покупець;

– після отримання ми зв’яжемося з Вами для уточнення причини відправки.

 

П